Καλωσορίσατε στο GreekBirdClub.
Αποτελέσματα 1 μέχρι 5 από 5
    Αυγό.
    Ημ. Εγγραφής
    Jul 2020
    'Ονομα
    kostis
    Κατοικίδιο
    καναρινι
    Post Thanks / Like

συμπεριφορα αρσενικου καναρινιου μετα το ζευγαρωμα

καλησπέρα σε όλους
    είμαι καινούργιος στην κοινότητα μόλις 20 λεπτά και αντιμετωπίζω ένα "πρόβλημα" .
    είμαι ερασιτέχνης και έχω δύο καναρίνια τα οποία ζευγάρωσαν πρόσφατα.
    σήμερα το πρωί η κανάρα έκανε το 4 αυγό της. ωστόσο το πρωί που καθόταν στη φωλιά της ο αρσενικός είχε μια υπερκινητικότητα , πατούσε πάνω της ενώ αυτή καθότανε πήγαινε πάνω κάτω ήθελε σαν να ζευγαρώσουν . αυτά γύρω στις 7 και 20 το πρωί.
    το απόγευμα που γύρισα η κανάρα καθόταν πάλι στη φωλιά και μόλις με είδε βγήκε και κελάηδησε (πάντα το κάνει αυτό / χαιρετισμός ) ωστόσο αφού τους έβαλα νεράκι φρέσκο και λίγο αγγουράκι , παρατήρησα ότι η θηλυκιά μαζεύει το αριστερό ποδαράκι της και όταν το πατάει ζορίζεται να το πατήσει.
    την έπιασα και είδα ότι ήταν κόκκινο και λίγο πρησμένο το μεσαίο δάχτυλο. την πήγα στο petshop (στο χέρι χωρίς κλουβί / είναι κάτω από το σπίτι μου) βάλαμε αλοιφή και γυρνώντας την στο κλουβί παρατήρησα κάτω στο κλουβί υλικό από την φωλιά .

έβαλα μέσα την κανάρα και έβγαλα έξω τη φωλιά και είδα σχεδόν τίποτα από υλικό φωλιάς και 3 αντί 4 αυγά . η φωλιά είχε από κατασκευής άχυρο χαρτί και κλωστές , στη βάση δεν έβαλα τσόχα γιατί αυτά τα έμαθα στην πορεία κι έτσι δεν θέλησα να την πειράξω.
    έβαλα ξανά κλωστές και πάτησα με μια λάμπα την φωλιά έβαλα μέσα τα αβγά ( από την αρχή έχω τα δικά της δεν έβαλα ψεύτικα κι αυτό μετά το έμαθα) και πήρα τον αρσενικό και τον έβαλα σε άλλο κλουβί χωρίς επαφή με την θηλυκιά.
    το κλουβί που τα είχα είναι μεγάλο το έφτιαξα εγώ με ξύλο από πηχάκια και σουβλάκια (το λουστράρισα για να αποφύγω ακάρεα)

συμπερασματικά νομίζω ότι ο αρσενικός πρέπει να χτύπησε / πλήγωσε το πόδι της κανάρας και έσπασε το ένα αυγό και γι αυτό τους χώρισα.