Καλωσορίσατε στο GreekBirdClub.
Αποτελέσματα 1 μέχρι 3 από 3

Hybrid View

Αυγό.
    Ημ. Εγγραφής
    Mar 2020
    'Ονομα
    Ksilokopos
    Post Thanks / Like

Βοήθεια στην επιλογή μικρού παπαγάλου

Καλησπέρα παιδιά.θα ήθελα την βοήθεια σας για το παπαγαλακι που ψάχνω.με τα πτηνα δεν είμαι αρχάριος.
    Έχω καναρινια και στο παρελθόν είχα και κοκατιλ άγρια.τα χρήματα μου δεν είναι πολλα.το πουλάκι θα το έχω
    Μέσα στο σπίτι.θα ψάξω για ταισμενο με κρέμα και μικρό σε ηλικία.σε αυτό που θέλω την γνώμη σας είναι για
    Την ράτσα και το φύλλο.ψαχνω μικρό είδος.και πολύ κύριος παράγοντας να είναι όσο το δυνατόν πιο ησυχο
    Σε θέμα θορύβου.τα κοκατιλ μου αρέσουν.απλα τα αρσενικά και ειδικά ένα που είχα σφύριζε κάποιες φορές
    Πολύ έντονα.μεσα στο σπίτι δεν μπορώ να έχω πολύ θόρυβο.εχω διαβάσει ότι τα θηλυκά είναι πιο ήσυχα.ισχυει?
    Και αν ναι σε όλες τις ρατσες? τουλάχιστον τις μικρές που με ενδιαφέρουν εμένα.κοιταζα και για μπατζι
    Και για παροτλετ.lovebirds δεν κοίταζω τόσο πολύ γιατί ξέρω είναι θορυβώδες.οποιαδηποτε γνώμη καλοδρχουμενη
    . ευχαριστω πολύ

Αυγό.
    Ημ. Εγγραφής
    Jun 2017
    'Ονομα
    Ελενη
    Κατοικίδιο
    Έχω 2 budgie και ένα κοκατιλ
    Post Thanks / Like
    Δεν έχω μεγάλη εμπειρία αλλά πιστεύω ότι τα budgies ή τα cockatiels θα ήταν καλές επιλογές.Τα θηλυκά cockatiel οντως είναι πιο υσηχα αλλά πάλι ως παπαγάλοι μπορεί να φωναξουν. Αυτά τα δύο είδη μπορεί να φωναζουν σε κάποιες περιόδους της μέρας αλλά δεν ακούγονται τόσο πολύ. Επίσης υπάρχουν και τα ωδικά παπαγαλάκια που έχουν καλύτερη φωνή.

Στη φωλιά
    Ημ. Εγγραφής
    Jun 2016
    'Ονομα
    Μαριάννα
    Κατοικίδιο
    parrotlet (τη ζουζού και τον Χούλιο)
    Post Thanks / Like

Ranks Showcase