Καλωσορίσατε στο GreekBirdClub.
Αποτελέσματα 1 μέχρι 5 από 5
    Αυγό.
    Ημ. Εγγραφής
    Mar 2018
    'Ονομα
    Σοφία Κ.
    Post Thanks / Like

Απορίες για budgie

Γεια σας είμαι αρχάρια σε σχέση με τους παπαγάλους,να σας συστήσω την Λουσυ μου.Η Λουσυ ειναι μαζί μας τον τελευταίο ενάμιση μήνα Δυστυχώς την προηγούμενη εβδομάδα χάσαμε το ταίρι της το οποίο αρρώστησε.Η ερώτηση μου είναι η εξής της έδωσα αντιβίωση γιατί έτσι συμβούλεψε μέλος του Φόρουμ εδώ,για πέντε ημέρες,πρέπει να προσέξω κάτι ακόμη? Πώς την.βλέπετε? Και μια τελευταία ερώτηση,κάτω από τα φτερακια πρέπει στη βάση να βλέπω κενό με δέρμα η Όχι?

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

2. Thanks jk21 thanked for this post
    Likes alex1986lunatic, komo liked this post
    Αυγό.
    Ημ. Εγγραφής
    Mar 2018
    'Ονομα
    Σοφία Κ.
    Post Thanks / Like
    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από SOFIA Εμφάνιση Μηνύματος
    Γεια σας είμαι αρχάρια σε σχέση με τους παπαγάλους,να σας συστήσω την Λουσυ μου.Η Λουσυ ειναι μαζί μας τον τελευταίο ενάμιση μήνα Δυστυχώς την προηγούμενη εβδομάδα χάσαμε το ταίρι της το οποίο αρρώστησε.Η ερώτηση μου είναι η εξής της έδωσα αντιβίωση γιατί έτσι συμβούλεψε μέλος του Φόρουμ εδώ,για πέντε ημέρες,πρέπει να προσέξω κάτι ακόμη? Πώς την.βλέπετε? Και μια τελευταία ερώτηση,κάτω από τα φτερακια πρέπει στη βάση να βλέπω κενό με δέρμα η Όχι?

Από διάθεση είναι καλα,η έτσι δειχνει, δυστυχως ακόμη δεν μας έχει μάθει τόσο καλά ώστε να την βγάζουμε έξω από το κλουβί,κι οπότε την βγάλαμε δεν μας,πλησιασε καθόλου,λ φυσηξαείπουμε και πολλές ώρες λόγω δουλειάς και την βλέπω πιο πολύ τα απογεύματα.

4. Thanks jk21 , NickKo thanked for this post
    Εκκολαπτόμενος
    Ημ. Εγγραφής
    Jun 2016
    'Ονομα
    Nikos
    Post Thanks / Like
    Καταρχας λυπαμαι για το χαμο του αρσενικου .. ισως να σ πεσε και πολυ ιβερμεκτινη ισως και οχι και να ειχε καποιο αλλο προβλημα εκτος απο ακαρεα (δεν πεθαινει ετσι απο ακαρεα) ..