Καλωσορίσατε στο GreekBirdClub.
Αποτελέσματα 1 μέχρι 4 από 4
    Αυγό.
    Ημ. Εγγραφής
    Jun 2013
    'Ονομα
    20
    Post Thanks / Like

Question Μετακίνηση φωλιάς περιστεριών

Καλησπέρα στο φόρουμ!

Πρίν λίγες μέρες 2 περιστέρια άρχισαν να φτιάχνουν την φωλιά τους στο μπαλκόνι μου. Είμαι εντελώς άσχετος με τα πουλιά αλλά τα συμπαθώ ιδιαίτερα και θα τα αφήσω να ολοκληρώσουν την αναπαραγωγή τους (αφού ανακάλυψα ήδη ότι έχουν κάνει αυγά). Το πρόβλημα είναι ότι έχω ένα γάτο και τον έχω όλη μέρα στο μπαλκόνι, αν και τον μαλώνω όποτε πλησιάζει προς τα πουλιά (και ναι ακούει), είναι κάπως κουραστικό να γίνεται αυτό όλη μέρα.

Σκεφτόμουν λοιπόν αν δεν είναι πρόβλημα για τα πτηνά και δεν θα ταραχτούν πολύ, να μεταφέρω την φωλιά τους στο πίσω μπαλκόνι, η οποία είναι φτιαγμένη μέσα σε ένα τελάρο που έχω ξύλα οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα ως προς την μεταφορά.

Θα την βρούν την φωλιά στο πίσω μέρος του σπιτιού ή θα νομίσουν ότι κάποιος την χάλασε και θα φύγουν;

Administration Team
    Ημ. Εγγραφής
    Apr 2012
    'Ονομα
    Δημήτρης
    Κατοικίδιο
    Timbrados Classico, Gouldians, Canaries, Carduelis balcanica and Carduelis chloris.
    Post Thanks / Like

Ranks Showcase

Θα την παρατησουν! γιατι δεν μεταφερεις τον γατο στο πισω μπαλκονι και θελεις να ρισκαρεις την γεννα των περιστεριων?

3. Likes sotosk liked this post
    Αρχηγός Σμήνους!!!
    Ημ. Εγγραφής
    Oct 2012
    'Ονομα
    Χάρης
    Κατοικίδιο
    καναρινια , κοτες και ενα μελισσακι
    Post Thanks / Like

Ranks Showcase

οντως με τη μετακινηση θα νομιζουν οτι η φωλια δεν ειναι δικη τους. ο γατος πρεπει να παει αλλου

5. Likes sotosk liked this post
    Αυγό.
    Ημ. Εγγραφής
    Jun 2013
    'Ονομα
    20
    Post Thanks / Like
    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από lagreco69 Εμφάνιση Μηνύματος
    Θα την παρατησουν! γιατι δεν μεταφερεις τον γατο στο πισω μπαλκονι και θελεις να ρισκαρεις την γεννα των περιστεριων?