Ημ. Εγγραφής
    Aug 2012
    'Ονομα
    kostas
    Κατοικίδιο
    timbrado
    Post Thanks / Like

Μια mini συνέντευξη στον κ. Ernesto Ramos

Ο πολύ καλός μου φίλος Κώστας Κιουρτίδης (kostastim), σε συζήτηση που είχε με έναν πολύ μεγάλο και καταξιωμένο Ισπανό εκτροφέα timbrado , τον κ. Ernesto Ramos και αφού τον ενημέρωσε για την όλο και αυξανόμενη δημοφιλία και ενασχόληση Ελλήνων εκτροφέων με το timbrado του έθεσε ορισμένες ερωτήσεις όσον αφορά το καναρίνι αυτό και την εκπαίδευση του.Ο Κώστας θέλησε να τις μοιραστεί με όλους μας και επειδή δεν τα πάει και πολύ καλά με το internet και λόγο έλλειψης χρόνου,μου ζήτησε να αναρτήσω εγώ το θέμα αυτό. στο σημείο αυτό θέλω να ευχαριστήσω τον φίλο μου για την πρωτοβουλία και την κίνηση του αυτή και ακόμα περισσότερο που την μοιράζεται μαζί μας και δεν προτίμησε να την κρατήσει μόνο για τον εαυτό του.σας παρουσιάζω λοιπόν το θέμα αυτούσιο :
    Answers to Kostas Kiourtidis, a greek fancier:

I’d like to take the opportunity of having received an email from one greek Spanish-timbrado fancier, Mr. Kostas kiourtidis with a set of interesting questions, most answers are probably in the blog’s posts, but as he correctly points out, the automatic translators are not always accurate enough and since, lastly I haven’t being writing the english version of the posts (my bad!) I will answer his questions through this post so the english readers can also take advantage.
    Here are Mr. Kostas kiourtidis questions.
    I would like to ask you a few questions about the Training of canary Timbrado.

(1)How many hours should listen to the day the little birds sounds-(cd)

They should be listening 2 blocks of three hours, one in the morning and another one in the afternoon. In between these blocks, birds stay in silence (i.e, without listening to any other audio source) or they can listen to some kind of acoustic barrier (i.e. classical music, radio or any other that prevents them from listening to undesired songs or tours). The rule is very simple, if our young canaries are kept with adults you need to establish an acoustic barrier if they are kept separated (which is the recommended situation), they may remain in silence. These silence periods are used by the young birds to review their learnings and to rest from the audio, it is very important they are provided with these “rest” periods. So I highly discourage the permanent use of the audio or its usage during night, this does not allow the birds to rest and rest is critically important for a correct and healthy development.

(2)what is the age that your should star to hear the small canario Timbrado,to get good results??

To secure good results, young canaries should be start listening to the training audio once he is 30 days-old and has just become independent. There are two critical learning periods for young canaries ; when they age between 30-60 days and when they are about to finish their first molt. Adult canaries go thru a critical period at the end of every molt since neurons die and another ones are generated, they are able to learn new notes and tours, that’s why I recommend that they should listen audios if we’d like them to preserve their repertoire.

(3)The volume should be low?loud? to get good results?

Volume should be adjusted to the level of the normal song of adult canary. Not higher not lower.

(4)For how many months should listen to their sounds?

Already somehow anwered on (2), but to complete the answer: if we want to secure results they should listen to the training audios from 30 days-old to the finish the molt and close their repertoire, as this is an individual process and several birds are normally kept together in the same cage, I don’t take the audio out until early December.

(5)Is it bad to be with their parents when they hear sound?

If you keep them with their parents, they will copy both, the audio and their parents and probably you don’t want to do that because they will copy both: the good and the bad things (defects) from the adults.

(6)Should not listen to their parents?
    Answered in (5)

(7)The room sould be light?or litle light?

I don’t alter the light provided, when their young they need to bathe on a daily basis and also receive sunlight which is extremely good for their development, these applies for most of the birds, and there is always one or two ahead of the pack that we would like to isolate so they don’t affect the learning of the rest, for these birds I keep them with low level of light and in a separate place.

(8)Is something else i need to do to have good results,i read what you write on your blog ,but the translation from Spanish into Greek is not good,and can not understsnd.

I agree and that is the sole intention of writing this blog, to share with you humbly what I have learnt in this fascinating hobby. I am glad I get readers from United States, Greece, Italy and France among other countries. So I will do my best when I write something to provide the English version.
    Lastly, thank you for writing and providing good feedback about the blog, it’s very hard for me to find time to write as I am constantly travelling for work reasons.
    Κώστας Γυμνόπουλος
    Εκτροφέας Καναρινιών Timbrado ΕΟΟ Τ64
    http://timbradokostast-64.blogspot.com/

vag21
    αν καποιος εχει καλες γνωσεις των αγγλικων,θα ηταν ιδιαιτερα χρησιμο να εκανε μια μεταφραση.

3. Thanks jk21 thanked for this post
    Likes Peri27, kostastim, babis100nx liked this post
    panos70
    Kosta24 και Koastatim σας ευχαριστουμε για την αξιολογη συνεντευξη του καταξιωμενου εκτροφέα timbrado , τον κ. Ernesto Ramos πολυ ενδιαφεροντα για ολους μας

5. Thanks kostastim thanked for this post
    Likes jk21 liked this post
    Ομάδα Διαχείρισης
    Ημ. Εγγραφής
    Oct 2009
    'Ονομα
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Κατοικίδιο
    ΚΑΝΑΡΙΝΙΑ - ΚΑΡΔΕΡΙΝΕΣ
    Post Thanks / Like

Ranks Showcase

Nα ευχαριστησω και τους δυο Κωσταδες για την μεταφορα αυτης της σημαντικης επικοινωνιας ! σιγουρα θα προσπαθησουμε συντομα να το εχουμε και σε μεταφραση !
    http://www.greekbirdclub.com/signaturepics/sigpic2719_19.gif

7. Thanks kostastim thanked for this post
    Ομάδα Διαχείρισης
    Ημ. Εγγραφής
    Apr 2012
    'Ονομα
    Δημήτρης
    Κατοικίδιο
    Timbrados Classico, Gouldians, Canaries, Carduelis balcanica and Carduelis chloris.
    Post Thanks / Like

Ranks Showcase

Μια mini συνέντευξη στον κ. Ernesto Ramos

Θα ήθελα να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία, λόγω του ότι έχω λάβει ένα email από έναν Έλληνα-ισπανo Timbrado-εκτροφέα, τον κ. kiourtidis Κώστα με μια σειρά από ενδιαφέρουσες ερωτήσεις. Οι περισσότερες απαντήσεις είναι κατά πάσα πιθανότητα στην διάθεση του blog, αλλά όπως ο ίδιος ορθώς επισημαίνει, οι αυτόματοι μεταφραστές δεν είναι πάντα αρκετά ακριβείς στην μετάφραση τους και δεδομένου ότι θα παραθέσω την αγγλική έκδοση του, είναι ευκαιρία οι αναγνώστες που γνωρίζουν μόνο Αγγλικά να μπορούν επίσης να επωφεληθούν.
    Εδώ είναι του κ. Κώστα kiourtidis οι ερωτήσεις.

Θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικά με την εκπαίδευση των καναρινιών Timbrado.

• (1) Πόσες ώρες θα πρέπει να ακούν την ημέρα τα νεαρά καναρίνια τους ήχους του (cd)

Θα πρέπει να ακούν 2 μπλοκ των τριών ωρών, μια το πρωί και μια το απόγευμα. Στο μεταξύ αυτών των τμημάτων, τα πουλιά πρέπει να μένουν στην σιωπή (δηλαδή, χωρίς να ακούνε οποιαδήποτε άλλη πηγή ήχου) ή μπορούν να ακούσουν κάποιο είδος ακουστικής (δηλαδή την κλασική μουσική, το ραδιόφωνο ή οποιοδήποτε άλλο ήχο που θα τους αποσπάει την προσοχή από το cd. Ο κανόνας είναι πολύ απλός, αν τα νέα καναρίνια μας μένουν στον ίδιο χώρο με τους ενήλικες θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα ηχητικό φράγμα μεταξύ τους. Έκτος και αν μένουν χωριστά (η οποία είναι και η συνιστώμενη κατάσταση), πρέπει να παραμένουν στην σιωπή. Σε αυτήν την περίοδο σιωπής που θα πρέπει να μένουν τα νεαρά πουλιά θα επανεξετάσουν τις γνώσεις τους και θα ξεκουραστούν από τον ήχο. Είναι πολύ σημαντικό να παρέχονται αυτές οι περίοδοι "ηρεμίας". Γι 'αυτό και δεν συνιστάτε ιδιαίτερα η μόνιμη χρήση των διαφορών ήχων κατά τη διάρκεια της νύχτας, ο οποίος δεν επιτρέπει στα πουλιά να ξεκουραστούν και η ξεκούραση είναι πολύ σημαντική για τη σωστή και υγιή ανάπτυξη.

• (2) Σε ποια ηλικία θα πρέπει να είναι τα μικρά Canario Timbrado για να αρχίσουν να ακούνε τους ήχους, ώστε να πάρουν τα καλύτερα ακουστικά αποτελέσματα;

Για να εξασφαλιστούν καλά αποτελέσματα, τα νέα καναρίνια θα πρέπει να αρχίσουν να ακούνε τους ήχους μάθησης όταν αυτά είναι 30 ημερών, δηλαδή όταν έχουν αρχίσει να γίνονται ανεξάρτητα. Υπάρχουν δύο κρίσιμες περιόδους μάθησης για τα νέα καναρίνια. Όταν είναι μεταξύ των 30 και 60 ημέρες και όταν είναι έτοιμα να τελειώσουν την πρώτη τους πτερόρροια. Τα ενήλικα καναρίνια περνούν από μια κρίσιμη περίοδο, στο τέλος της κάθε πτερόρροιας τους, οι νευρώνες τους πεθαίνουν και δημιουργούνται νέοι, τότε είναι σε θέση να μάθουν νέους ήχους και ρεπερτόριο, γι 'αυτό προτείνουμε ότι θα πρέπει να συνεχίσουν να ακούν τους ήχους που θέλουμε, εάν θέλουμε να διατηρήσουν το ρεπερτόριο τους.

• (3) Η ένταση του ήχου θα πρέπει να είναι χαμηλά; η δυνατά; για να πάρουν τα καναρινιά τα καλύτερα ακουστικά αποτελέσματα;

Η ένταση του ήχου θα πρέπει να προσαρμοστεί στο ηχητικό επίπεδο του κανονικού τραγουδιού των ενήλικων καναρινιών. δεν θα πρέπει να είναι ούτε υψηλότερα ούτε χαμηλότερα.

• (4) Για πόσους μήνες θα πρέπει να ακούσουν τους ήχους, ώστε να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα;

Ήδη κατά κάποιο τρόπο η παραπάνω ερώτηση απαντήθηκε μεσώ της απάντησης της ερώτησης (2). Αλλά για να ολοκληρωθεί η απάντηση: εάν θέλουμε να διασφαλίσουμε τα καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να ακούνε τους ήχους εκπαίδευσης από την ηλικία των 30 ημέρες μέχρι το τέλος της πρώτης πτερόρροιας τους ώστε να κλειδώσει εκεί το ρεπερτόριό τους. Καθώς αυτό είναι μια ατομική διαδικασία και συνήθως τα ανήλικα πτηνά παραμένουν μαζί στο ίδιο κλουβί, σε αυτήν την περίπτωση κάλο είναι να μην σταματάμε την εκπαίδευση τους μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου.

• (5) Είναι κακό τα νεαρά καναρίνια να είναι με τους γονείς τους, όταν ακούνε τους ήχους μάθησης;

Αν κρατηθούν με τους γονείς τους, θα αντιγράψουν και τα δύο και τον ήχο του (cd) αλλά και τους γονείς τους και πιθανώς να μην θέλετε να το κάνετε αυτό, Επειδή θα αντιγράψουν από το ρεπερτόριο των γονέων τους και τα καλά άλλα και τα κακά ακούσματα (ελαττώματα).

• (6) Σε περίπτωση που δεν ακούν τους γονείς τους;

Η ερώτηση αυτή απαντήθηκε στην ερώτηση νούμερο (5)

• (7) Το δωμάτιο μάθησης θα πρέπει να είναι ελαφρώς φωτισμένο; ή με κανονικό φως;

Εδώ δεν χρειάζεται το πλήρες φως, όπως όταν τα μικρά το χρειάζονται για να κάνουν μπάνιο σε καθημερινή βάση και, επίσης να λαμβάνουν το φως του ήλιου το οποίο είναι πολύ καλό για την ανάπτυξή τους. Τα παραπάνω ισχύουν για τα περισσότερα από τα πουλιά, άλλα θα υπάρχουν πάντα ένα ή δύο καναρινιά μπροστά από τα υπόλοιπα που θα θέλαμε να τα απομονώσουμε, ώστε να μην επηρεάζουν την εκμάθηση των υπολοίπων. Τα πουλιά αυτά τα κρατάμε σε χαμηλό επίπεδο φωτός και σε ξεχωριστό χώρο.

• (8) Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να κάνουμε για να έχουμε καλά αποτελέσματα; διάβασα όσα γράφετε στο blog σας, αλλά η μετάφραση του internet από τα ισπανικά στα ελληνικά δεν είναι καλή, και είναι αρκετά δύσκολο να καταλάβει κάνεις.

Συμφωνώ και είναι και ο μοναδικός σκοπός που γράφω σε αυτό το blog, για να μοιραστώ μαζί σας ταπεινά, τι έχω μάθει σε αυτό το συναρπαστικό χόμπι. Χαίρομαι που βλέπω ότι υπάρχουν αναγνώστες από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ελλάδα, την Ιταλία και τη Γαλλία μεταξύ άλλων χωρών. Για αυτό και θα κάνω ότι καλύτερό ώστε να γίνομαι κατανοητός, όταν γράφω στην αγγλική έκδοση.

Τέλος, σας ευχαριστώ για τα σχόλια και για τα καλά σας λογία για το blog, είναι πολύ δύσκολο για μένα να βρω χρόνο να γράψω, γιατί συνεχώς ταξιδεύω για επαγγελματικούς λόγους.

Στη φωλιά
    Ημ. Εγγραφής
    Aug 2010
    'Ονομα
    ΚΩΣΤΑΣ
    Κατοικίδιο
    καναρινια TIMBRADO ESPANOL
    Post Thanks / Like
    Δημητρη Lagreco69 να εισαι καλα για την μεταφραση και την ολοκληρωση σε αυτο που ηθελα να παραθεσω ευχαριστω,οπως επισης θα ηθελα να ευχαριστησω τους αναγνωστες για τα καλα τους σχολια.Ενα μεγαλο ευχαριστω στον πολυ καλο μου φιλο kosta24 για τον χρονο που σπαταλισε για εμενα.Οπως ειπα και στα πρωτα μου post θα βοηθησω οσο μπορω για να φτασει σε ενα πολυ καλο επιπεδο το timbrado στην Ελλαδα βαζωντας εστω ενα μικρο λιθαρακι και εγω στην ελληνικη βιβλιοθηκη του timbrado.Σκοπος ειναι να μοιραζωμαστε τα παντα γιατι ειπαμε οτι ειναι ενα χομπι και τιποτα παραπανω,να ειστε ολοι παντα καλα.
    Φιλικα
    ΚΙΟΥΡΤΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ TIMBRADO EOO T31

10. Thanks jk21 , lagreco69 , Γιούρκας thanked for this post
    panos70
    Εμεις σε ευχαριστουμε Κωστα για τις γνωσεις που μας προσφερεις επανω στα τιμπραντο

12. Thanks kostastim thanked for this post
    Likes jk21 , lagreco69 , kostastim liked this post
    odysseus
    Αν καταλαβα σωστα συνδιαζοντας ολες τις απαντησεις του, ο Ramos βασιζεται μονο σε ηλεκτρονικα ακουσματα (διορθωστε με αν κανω λαθος)

Κωστα,
    Ποια ειναι η δικη σου αποψη πανω σε αυτο?
    Και αν επιτρεπεται, ποια τεχνικη ακολουθεις εσυ για διασκαλια?

Ομάδα Διαχείρισης
    Ημ. Εγγραφής
    Oct 2009
    'Ονομα
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Κατοικίδιο
    ΚΑΝΑΡΙΝΙΑ - ΚΑΡΔΕΡΙΝΕΣ
    Post Thanks / Like

Ranks Showcase

δεν ξερω αν αναφερεται για αποκλεισμο ολων των ενηλικων απο το να τους ακουνε τα μικρα ή εξαιρει (απλα δεν κανει λογο ) τυχον δασκαλο χωρις σφαλματα .Τα σφαλματα ειναι αυτα που θελει να αποφυγει ,για αυτο λεει τα ενηλικα χωρια .Οπως και να χει ,παντα ειχα την απορια εν μεσω πτεροροιας (που πιθανοτατα και ο δασκαλος τους μπορει να περνα παραλληλα με αυτα ) πως μπορουν να διδαχθουν απο το δασκαλο ,αν δεν τραγουδα ή εν πασει περιπτωσει δεν εχει το πληρες της αποδοσης του εκεινη την εποχη .Τα cd σιγουρα περιεχουν σφαλματα ,αν η ηχογραφηση δεν εχει γινει σωστα ,αλλα ειτε μεμονομενα κομματια απο ελαχιστα καλα πουλια ή μονο ηχογραφηση πραγματικη και για μακρυ διαστημα ενος δασκαλου ,μπορει για μενα να δωσει αποτελεσματα ,αρκει αυτος που θα φτιαξει το cd να γνωριζει σωστα επεξεργασια ηχου .Ενα προγραμμα ελευθερο για αυτη τη δουλεια ειναι και το audacity ,αλλα δυστυχως δεν ξερω να το χειριζομαι στο συνολο των δυνατοτητων του
    http://www.greekbirdclub.com/signaturepics/sigpic2719_19.gif

15. Likes kostastim, stefos liked this post
    Κελαηδάω
    Ημ. Εγγραφής
    Jan 2011
    'Ονομα
    Ιωάννης
    Κατοικίδιο
    καναρίνια - ταχυδρόμους
    Post Thanks / Like

Ranks Showcase

Γιώργο αυτό κατάλαβα και εγώ , μάλιστα λέει στην 1η απάντηση ότι εφόσον διαμένουν μαζί νέα και ώριμα πουλιά , να δημιουργηθεί ένα ηχητικό φράγμα μεταξύ τους ...
    ευχαριστώ που με ...ακούσατε.!!!

Σελίδα 1 από 7 123 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Δικαιώματα Δημοσίευσης

• Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δε μπορείτε να δημοσιεύετε απαντήσεις
  • Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε επισυναπτόμενα αρχεία
  • Δε μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Smilies είναι σε λειτουργία
  • [IMG] κώδικας είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία