PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : Apple Cider Vinegar ξύδι μήλου μηλίτη από

jamie
18-04-2010, 04:32
vinegar from apple cider

I think we have discussed this in the past. However, I thought I would write it again. This can be used for all birds.

A while back while I was at the vet's office, I found out that two of my birds have some budding yeast in their droppings. Everything else was perfect (blood, bacteria, physical exam, etc) so the vet did not see any need to use medications to treat this problem. It was not surprising to me, because they both eat lorikeet powder which has a higher amount of sugar in it, as compared to other parrot foods. So these birds often have issues with yeast.

His recommendation was to go back to adding apple cider vinegar to their water and recommended a ratio of 1/2 to 1 tablespoon per cup of water. In metric units, that would be about 15 ml apple cider vinegar in 240 ml water or 30 ml apple cider vinegar for 1 liter of water. I have decided to mix up a gallon to keep in the refrigerator. Using 1/2 tablespoon as basis means adding 8 tablespoons of apple cider vinegar to a gallon of tap water. If I had a bigger problem to deal with, I would have increased the amount to 16 tablespoons per gallon of water.

The vinegar helps to acidify the digestive system in the birds and controls the overgrowth of yeast and other undesirable organisms.

ξύδι μήλου μηλίτη από

Νομίζω ότι το έχουμε συζητήσει αυτό στο παρελθόν. Ωστόσο, σκέφτηκα ότι θα το γράψω και πάλι. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλα τα πτηνά.

Α, ενώ πίσω, ενώ ήμουν στο γραφείο του κτηνιάτρου, έμαθα ότι δύο από τα πουλιά μου, έχουν κάποια εκκολαπτόμενοι ζύμη σε περιττώματα τους. Όλα τα άλλα ήταν τέλεια (αίμα, βακτηρίδια, φυσική εξέταση, κλπ) έτσι ώστε ο κτηνίατρος δεν έβλεπε να υπάρχει ανάγκη να χρησιμοποιηθούν φάρμακα για την θεραπεία του προβλήματος αυτού. Δεν ήταν έκπληξη για μένα, γιατί και οι δυο φάνε σκόνη lorikeet που έχει υψηλότερο ποσό σε αυτό ζάχαρη, σε σύγκριση με άλλα τρόφιμα παπαγάλος. Έτσι, αυτά τα πουλιά έχουν συχνά προβλήματα με τη ζύμη.

Σύσταση του ήταν να επιστρέψει στην προσθήκη ξιδιού μηλίτη μήλων στο νερό τους και συνέστησε σε αναλογία 1 / 2 έως 1 κουταλάκι ανά φλιτζάνι νερό. Σε μετρικές μονάδες, που θα ήταν περίπου 15 ml ξύδι μήλου μηλίτη σε 240 ml νερό ή 30 ml ξύδι μήλου μηλίτη για 1 λίτρο νερού. Έχω αποφασίσει να συγχέουμε το γαλόνι να διατηρηθεί στο ψυγείο. Χρησιμοποιώντας το 1 / 2 κουταλιά ως βάση συνεπάγεται την προσθήκη 8 κουταλιές μηλόξυδο σε ένα γαλόνι του νερού της βρύσης. Αν είχα ένα μεγαλύτερο πρόβλημα για την αντιμετώπιση, θα έχουν αυξήσει το ποσό σε 16 κουταλιές της σούπας ανά γαλόνι του ύδατος.

Το ξίδι βοηθάει για την οξίνιση του πεπτικού συστήματος των πουλιών και τους ελέγχους του υπερανάπτυξη της ζύμης και άλλων ανεπιθύμητων οργανισμών.

jamie
18-04-2010, 04:39
Here are some of the brands that are available in the USA:

http://www.google.com/products?client=s ... CCYQzAMwAg (http://www.google.com/products?client=safari&rls=en&q=apple+cider+vinegar&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&ei=22HKS7XJKoHM9gSo7ZTPBA&sa=X&oi=product_result_group&ct=image&resnum=3&ved=0CCYQzAMwAg)

From petbirds.gr

http://petbirds.gr/content/18/