PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : Πηνελόπη 2005 - 2010

jamie
17-04-2010, 22:39
Penelope 2005 - 2010

My little Penelope died today. She was a violet budgie. She was the second budgie that I bought. One day I was shopping at a pet shop. One of the employees said that they had a budgie that needed a home. Penelope had gotten injured at the pet shop. A veterinarian had to amputate one of her toes. She was healthy when I brought her home. She was a good budgie. However, she was very afraid of hands. So I let her live her life as a bird. She lived in a cage with all of my budgies.

I am not sad because I think that she had a very happy life. I buried her in my garden. She is under a poplar tree now. I think it is a nice place for her to rest.

μικρή Πηνελόπη μου πέθανε σήμερα. Ήταν μια budgie ιώδες. Ήταν η δεύτερη budgie που αγόρασα. Μια μέρα ήμουν ψώνια σε ένα κατάστημα κατοικίδιων ζώων. Ένας από τους υπαλλήλους είπε ότι είχε ένα budgie που χρειάζεται ένα σπίτι. Πηνελόπη είχε πάρει τραυματίστηκε στο κατάστημα κατοικίδιων ζώων. Ο κτηνίατρος χρειάστηκε να ακρωτηριάσουν το ένα από τα δάχτυλα των ποδιών. Ήταν υγιής, όταν έφερα το σπίτι της. Ήταν μια καλή budgie. Ωστόσο, ήταν πολύ φοβισμένος από τα χέρια. Γι 'αυτό και αφήστε την να ζήσει τη ζωή της σαν πουλί. Έζησε σε ένα κλουβί με όλες budgies μου.

Δεν είμαι λυπημένος, επειδή πιστεύω ότι είχε μια πολύ ευτυχισμένη ζωή. Την θαμμένη στον κήπο μου. Είναι στο πλαίσιο ενός λεύκα τώρα. Νομίζω ότι είναι ένα ωραίο μέρος για αυτήν για να ξεκουραστούν.

jamie
17-04-2010, 22:42
Photos from 2005

jamie
17-04-2010, 22:56
Penelope with one of her babies

Niva2gr
17-04-2010, 23:04
That's so sad! Especially budgies are so fragile! I know that she had the best life possible for a pet budgie. She was very beautiful! I am so sorry for your loss Jamie!

Είναι τόσο λυπηρό! Ιδιαίτερα τα μπάτζι είναι πολύ ευαίσθητα. Ξέρω οτι είχε την καλύτερη δυνατή ζωή για ένα κατοικίδιο μπάτζι. Ήταν πολύ όμορφη! Λυπάμαι πολύ για την απώλεια Jamie!

Dream Syndicate
17-04-2010, 23:09
Ι am so sorry to hear Jamie :( .I know how a good parront you are.She had a nice life with you.
Fly free little bird.
Λυπάμαι για το άσχημο νέο.Ξέρω πόσο καλά είναι τα πουλιά μαζί σου,είχε μια πολύ καλή ζωή στο σπίτι σου.
Πέτα ελεύθερη τώρα Πηνελόπη.

jk21
καλε μου φιλε λυπαμαι πολυ για το πουλακι που εφυγε .σου ευχομαι και το ξερω οτι θα την θυμασαι!!

angelfarm
i am sorry............

jamie
18-04-2010, 02:40
Ευχαριστώ όλους

xXx
21-04-2010, 02:51
Jamie εύχομαι ένα νέο πουλάκι να κατακτήσει και να γεμίσει την πονεμένη καρδιά σου :hi: