PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : Πιθανό άκαρι της τραχείας.



pedrogall
10-04-2010, 10:31
Τωρα τελευταια η Σεβαχ ενω ειναι μια χαρα, τρωει, μιλαει, τραγουδαει. ξαφνικα δεν εχει ορεξη, καθεται σε μια γωνια και ανοιγοκλεινει το στομα της τεντονωντας τον λαιμο της , σαν να προσπαθει να καταποιει κατι και βγαζει εναν ηχο ΄΄ χρρ χρρ΄΄ . Μετα παλι ειναι καλα και χαρουμενη. Επειδη το εχει κανει μερικες φορες τελευταια , καταλαβα οτι πρεπει να εχει ακαρι της τραχειας. Πηρα το pulmosan και της εβαλα 3 σταγονες πισω στο κεφαλι της [ στο δερμα ] ,και ευτηχως παει πολυ καλα, και δεν το εχει ξανακανει. Μετα μια εβδομαδα θα επαναλαβω την θεραπεια για να ειμαι σιγουρος οτι εγινε τελειως καλα.

mgerom
10-04-2010, 13:45
Αν μιλάς για καναρίνι ΜΙΑ σταγόνα στο δέρμα είναι αρκετή.Οι δυό είναι υπερβολή, οι τρείς επικύνδινες.!!!

Φάμπιο
10-04-2010, 16:51
Η Σεβαχ ειναι ζακο!

Αν δεν εισαι σιγουρος οτι ειναι ακαρι δεν μπηκε ομως χωρις λογο ενα φαρμακο στον οργανισμο της;;
Μηπως της ειχε σταθει κατι στο λαιμο;;

mgerom
10-04-2010, 21:06
Τότε ας μεταφέρει κάποιος το θέμα στους παπαγάλους.

vicky_ath
10-04-2010, 22:29
Αν δεν εισαι σιγουρος οτι ειναι ακαρι δεν μπηκε ομως χωρις λογο ενα φαρμακο στον οργανισμο της;;
Μηπως της ειχε σταθει κατι στο λαιμο;;
Συμφωνω με τη Νικη..δε θα ηταν καλυτερο να παρεις πρωτα τη συμβουλη ενος γιατρου?Ειδικα το pulmosan που ειναι τοξικο φαρμακο θελει λιγη προσοχη!Εγω οταν εκανα θεραπεια Pulmosan στο budgie μου το πηγαινα καθε 10 μερες στον πτηνιατρο για να βαζει εκεινος τη δοση, επειδη ηθελα να ειμαι σιγουρη οτι δε θα γινει καμια βλακεια, ποσο μαλλον να παρω την πρωτοβουλια να το χορηγησω απο μονη μου..
Για τη δοση που ειπες(3 σταγονες) το εγραφε στο φαρμακο?Γιατι εμενα το budgie επαιρνε 1, ισως βεβαια παιζει ρολο το μεγεθος, δεν εχω ιδεα...

pedrogall
11-04-2010, 10:15
Παιδια πρωτον η Σεβαχ ειναι African Grey. Δευτερον δεν το εκανε μονο μια φορα, αλλα κι αλλες φορες σε διαστημα 15 ημερων. Εκτος αυτου το πουλι ενω ηταν μια χαρα, ξαφνικα δεν ετρωγε δεν μιλουσε και καθοταν σαν μαραμενο σε μια γωνια. Ειχα ρωτησει κτηνιατρο και μου ειπε οτι εαν το κανει συχνα πρεπει να ειναι το ακαρι της τραχειας. Ετσι επειδη τελευταια το εκανε καποιες φορες αποφασισα να της δωσω το φαρμακο. Για την δοση γραφει μεσα το φαρμακο για μικρα πουλια [ καναρια] 1 σταγονα, ενω για μεγαλυτερα [ παπαγαλους- περιστερια ] 3 σταγονες. Οπως προανεφερα ηδη το πουλι ειναι μια χαρα και δεν εχει ξαναπαρουσιασει αυτα τα συμπτωματα. Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας.