PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : Νέο μέλος!!!

Tσιμπιρλής
20-01-2010, 10:50
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα! "fullyhappy"
Σήμερα διανύω την πρώτη μου μέρα με το παπαγαλάκι μου.Είμαι παντελώς άσχετη και προσπαθώ να μάθω όσα περισσότερα μπορώ από το ιντερνετ.Δεν ξέρω αν είναι μικρούλη σε ηλικία.Δεν ξέρω αν είναι αρσενικό ή θηλυκό(τα ρουθουνάκια του είναι μπεζ καφέ... ).Είναι πολύ ήσυχο,κελάηδησε από το πρωί 2 φορές όλο κι όλο.Είναι επιφυλακτικό μαζί μου,μ άφησε πολύ λίγο να το πλησιάσω.Πριν λίγο επιτέλους έφαγε,αλλά νερό ακόμα δεν ήπιε.Θέλω να του αφήσω ανοιχτή την πορτα του κλουβιού αλλά μήπως είναι νωρίς?Στον κτηνίατρο πότε να το πάω?Μήπως είναι άρρωστο φοβάμαι.Ουφφφφ!!!Είμαι πελαγωμένη....το μόνο που ξέρω με σιγουριά είναι ότι το αγαπάωωωωωωω!!!!Ελπίζω να μ αγαπήσει κι αυτό!...σύντομα....!Θα συνεχίσω το διάβασμα αλλά αν μπορείτε κι εσείς 5 πραγματάκια να μου πείτε θα το εκτιμούσα.Σας ευχαρστώ!

douke-soula
20-01-2010, 11:24
καλως ορισες Αλεξανδρα με το παπαγαλακι σου :biiiggrin: :biiiggrin:
να βαλεις καμια φωτο να το δουμε απο παπαγαλους δεν ξερω
το μονο που μπορω να πω ειναι οτι ακομα ειναι νωρις για να του ανοιξεις
την πορτα αστο να σε μαθει λιγο και ολα θα γινουν υπομονη θελει
να σου ζησει το μωρο σου :party: :party: :lovebird: :lovebird:

Tσιμπιρλής
20-01-2010, 11:32
καλως ορισες Αλεξανδρα με το παπαγαλακι σου :biiiggrin: :biiiggrin:
να βαλεις καμια φωτο να το δουμε απο παπαγαλους δεν ξερω
το μονο που μπορω να πω ειναι οτι ακομα ειναι νωρις για να του ανοιξεις
την πορτα αστο να σε μαθει λιγο και ολα θα γινουν υπομονη θελει
να σου ζησει το μωρο σου :party: :party: :lovebird: :lovebird:
Aχχχχ!!!Ευχαριστώ!Θα προσπαθήσω να βάλω φωτό...είμαι άσχετη και με αυτά :lol:

Evie
20-01-2010, 11:37
Αλεξάνδρα για οτιδήποτε χρειαστείς σχετικά με το φορουμ μπορείς να μου στείλεις σχόλιο στο προφίλ μου αριστερά ;-)

<-----------

.....ή να στείλεις μήνυμα στην ενότητα για τεχνικά προβλήματα (viewforum.php?f=22 (http://www.greekbirdclub.com/viewforum.php?f=22))

Tσιμπιρλής