PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : Προβλήματα στη λειτουργία του photo gallery

Evie
06-01-2010, 05:16
Εδώ θα είναι η "γραμμή παραπόνων" για το photo gallery.

Για την πρώτη εβδομάδα, ας μείνουμε στα "επείγοντα" περιστατικά γιατί αλλιώς θα πελαγώσουμε ;-)

vas
06-01-2010, 12:58
δεν ξέρω αν θεωρείται επείγον ή απλά είμαι άσχετη.. "fullyhappy"
έφτιαξα το άλπμπου, [σαμμυ] (μαλλον) :haha:
αλλά δεν ξέρω πως ανεβάζουμε φωτογραφίες :reading:

Evie
06-01-2010, 13:11
Ναι το άλμπουμ φτιάχτηκε :party:

Πρέπει να σου εμφανίζεται ο σύνδεσμος "προσθηκη αρχείου" πάνω πάνω...για ακολούθησέ τον :lovebird:

vas
06-01-2010, 13:22
αχ εύηηη,δε μπορώ,δεν καταλαβαίνω,πάρησα προσθηκη αρχείου κ μετά μου έβγαλε να βάλω κάτι σε 2 κουτάκια,αλλα δεν καταλαβαίνω :cry: :reading:

Evie
06-01-2010, 13:30
το πρώτο ειναι ποσα αρχεια θελεις να ανεβασεις απο τον ΗΥ σου
το δεύτερο ποσα αρχεια θελεις να ανεβασεις από το ιντερνετ

[warning:1rb85s38]Α, επίσης, αν δείτε απότομα να σας "πετάει" έξω, για ελέγξτε αν υπάρχει το "www" στην αρχή της διεύθυνσης. Αν όχι, προσθέστε το με το χέρι και μάλλον θα σας αναγνωρίσει. Μέχρι να το φτιάξουμε.[/warning:1rb85s38]

Evie
06-01-2010, 16:07
τελικά το ρυθμισα να δεχεται το πολύ 5 αρχεία κάθε φορά για ανέβασμα από τον σκληρό δίσκο
Επίσης, κάθε μέλος έχει στη διάθεσή του συνολικά 100MB.

vagelis76
07-01-2010, 22:26
Εύη προσπαθώ να βάλω φωτο στο αλμπουμ και όλα πάνε καλά....όταν πατάω "συνέχεια" για να προστεθούν....μου βγάζει κενή σελίδα χωρίς καμία εξέληξη....κάνω κάτι λάθος??????

Evie
07-01-2010, 22:50
Για 2 λεπτά δε λειτουργούσε γιατί έκανα μια προσθήκη. Μπορεί να έπεσες στην περίπτωση! Σε παρακαλώ ξαναπροσπάθησε ;-)

vicky_ath
11-01-2010, 20:01
Εύη προσπαθώ να βάλω φωτο στο αλμπουμ και όλα πάνε καλά....όταν πατάω "συνέχεια" για να προστεθούν....μου βγάζει κενή σελίδα χωρίς καμία εξέληξη....κάνω κάτι λάθος??????
Το ιδιο προβλημα εχω κ εγω... :(
Καταφερα να ανεβασω 3 φωτογραφιες κ μετα τιποτα....

Evie
11-01-2010, 20:21