PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : Δίαιτα - ειδική διατροφή για παχουλά καναρίνια

jk21
05-12-2009, 20:16
Στο θέμα αυτό,

θα καταγράψουμε τις παρατηρήσεις σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε σε ένα παχουλό καναρίνι.

Δίαιτα - ειδική διατροφή για παχουλά καναρίνια (http://www.greekbirdclub.com/showthread.php?40942-%CE%94%CE%AF%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B9%C E%B1)

maria ps
05-12-2009, 22:10
πάρα πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά Δημήτρη και σ ευχαριστούμε πολύ!!
πως καταλαβαίνουμε οτι ένα πουλάκι είναι παχουλό? ίσως είμαι άσχετη αλλά βλέπω στα μαγαζιά πουλάκια άλλα ισχνά και άλλα στογγυλούτσικα και είχα την εντύπωση οτι οφείλεται στην ράτσα του.
καλά δεν προλαβαίνουμε να φτιάχνουμε τις συνταγές σου :D

jk21
05-12-2009, 22:46
αν κοιταξουμε στην περιοχη της αμαρας και πανω (η κοιλια του πουλιου) εχε ενα εντονο κιτρινο χρωμα κατω απο το δερμα.αυτο ειναι λιπος.σε εντονη παχυσαρκια ,πιο σπανια θα δουμε και λιπος στην περιοχη του στερνου (το αντιστοιχο του στηθους στα θηλαστικα)

πραγματι καποιες ρατσες δειχνουν λογω φτερωματος (πχ γκλοστερ) πιο παχες αλλα δεν ειναι απαραιτητα.επισης μπορει να βλεπουμε το πουλακι μας να καθεται στην πατηθρα φουσκωτο-φουσκωτο και να υπαρχει εντελως το αντιθετο προβλημα της καρινας (απελπιστικα αδυνατο) λογω καποιου νοσηματος.το πουλι απο ενστικτο προφυλαξης απο τους θηρευτες του (ετσι συμβαινει στη φυση) ανορθωνει το πτερωμα για να δειξει επιβλητικο και οχι καχεκτικο και φανερωσει οτι νοσει.

jk21
05-12-2009, 22:57
κατι σαν και αυτο εννοω

Antigoni87
06-12-2009, 00:34